Alla inlägg under september 2010

Av linda - 11 september 2010 17:50

Nu sitter jag på tåget hem. Stannar nog till fredag. Du, bland annat, gör att jag inte vill komma tillbaka. Har pratat med en del folk, bland annat vår gemensamma lärare och min mamma, och ditt beteende är inte friskt. Jag hoppas det kan lösa sig när jag åker tillbaka, men just nu vill jag bara hem och få vara utan dig, för du skrämmer mig.


Det luktar fisk på tåget. Blä!

Av linda - 11 september 2010 12:07

Nu har jag packat. Jag kör på mina hängslebyxor idag.

Väntar på att Malin ska duscha så vi kan dra ut på stan och käka någonstans innan jag åker.

Jag har bara beställt biljett hem, och inte tillbaka hit. Vi får se hur länge jag stannar hemma.


    

köpte en ny tröja till bebis i onsdags :)

Av linda - 11 september 2010 10:26

Usch, vaknade för ett tag sedan. Mådde illa. Spydde.

Gårdagen var kul men bestod också av en massa drama, jag orkar verkligen inte med sånt just nu.

I eftermiddag åker jag hem Jag saknar min familj och min pojkvän.


  

Av linda - 10 september 2010 10:47

Fy va jag hatar att må illa på morgonen.. Jag skippade skolan idag för jag mår så illa.


Insparken igår började med att vi skulle möta upp tvåorna utanför stadshotellet, och efter att en kille i tvåan hade dansat lite för oss skulle vi ställa upp oss på en rad och blunda. Tvåorna plundrade sönder våra ansikten med smink. Efter det körde vi en lek i två olika lag där man skulle stå bakom ett lakan och när dom drog bort lakanet skulle man först säga namnet på den som sotd bakom lakanet, den som förlorade fick vatten kastat på sig. Jag klarade mig utan vatten! Efter det fick vi bli ihopknutna två och två, fortfarande i lagen, och fick ett papper på olika saker vi skulle hämta på stan. Folk trodde väl att vi var idioter. Vi körde en hel del andra lekar efter detta och det slutade med efterfest hos oss. Vår lägenhet ser ut som den gör, vi behöver plocka undan lite men städa tänker vi inte göra eftersom vi har fest ikväll igen - denna gången med klassen och tema. Tjejerna ska klä ut sig till killar och killarna till tjejer.


Nu ska jag kolla på film och vänta på Malin, som jag bor med.


Av linda - 10 september 2010 00:49

Sjukt kul inspark. Berättar mer imorgon för nu måste jag sova. Bjuder på en bild från förut också. GODNATT!


  

Av linda - 9 september 2010 13:41

Idag fick vi oss en promenad innan skolan på ca en timma, det var skönt men också jobbigt! Vi umgicks med tvåorna och fick lära oss saker inför vandringen. 

Halv fem ska vi ettor möta tvåorna utanför stadshotellet och sedan blir det inspark. Jag är lite nervös alltså och undrar vad som kommer hända.

Om ett tag kommer ett gäng klasskompisar hit och ska dricka innan insparken. Jag är såklart nykter men jag har absolut lika kul ändå om inte roligare!


Nä, nu får jag sätta fart att göra mig i ordning. Hade tänkt duscha - ångrade mig lika fort. Det är bättre att göra ikväll eftersom vi antagligen kommer bli sjukt äckliga!


Och oj, jag måste ju bara berätta att pyret i min mage växer och växer för varje dag som går, men ändå ser jag inte gravis ut - bara tjock!! Jag LÄNGTAR tills det syns så folk slipper tro att jag är såhär fet. Men det är ju tur att det kommer något bra ur det hela, för min älskling i magen är det bästa som någonsin hänt mig. Jag älskar dig mitt hjärta i magen.

Av linda - 8 september 2010 22:30

Fick inhandlat ett par vandringskängor inför höstvandringen, presenter till mitt älskade hjärta som fyller tre år i slutet av månaden och en del annat. När vi kom hem igen hängde vi lite med en klasskompis som vart i Stockholm och sett på Ozzy. Han och min rumskompis drog ut ikväll, jag valde att stanna hemma. Jag fick sällskap av en full klasskompis, han är en stjärna!


Nu ska jag sova.

Tänkte också säga att bebis mår bra för er som undrar.

Ovido - Quiz & Flashcards